2010-09-24

NIRE LAGUN MAITEARI EZKUTITZA

Irunen, 2010eko irailaren 17an Kaixo, lagun maitea: Badait zaila, oso zaila, egingo zaizula gutun hau irakurtzea gertatu zena eta gero. Badakit ere, orain New Yorken bizi zarela eta ia ezinezkoa dela gutun hau zure eskuetara iristea. Hobeto esna, ezinezkoa, gutunaren azalean ez baitut helbiderk idatzi. Txanxa hori egitearena nire ideia izan zen, bai. Baina ez nuen espero hain gaizki sentituko zinela. Farre egingo zenuela espero nuen, baina, zure begi berdeetatik malkoak ateratzen hasi ziren. Gutun hau bidaltzen dizut nire barkmen osoa eskatzeko nahiz eta zure eskuetara iritsi ez dadin. Gutun honek nire barnean mila ate zabaldu ditu, batez ere malkoena eta "ailegatzen zaizunean", agian pixka bat bustita edukiko duzu. Beno, espero dut barkatuta izatea, baina badaezpada ere, Elatzetaren Intxixu blogean publikatu egingo dut ea hortik irakurtzen duzun. Beno, uzten dizut, oheratzera joan behar dut eta. Mla muxu. Paula.

4 comentarios: