2010-05-11

SEKRETUEN KOBAZULOA

Arratsalde bateab, eskolatik etxera nindoanean, elizaren ondotik pasatzean, bat-batean, nire oinen azpian dardarka bat sentitu nuen. Bat-batean, lurra erortzen ari zela ikusi nuen eta handik korrika ihes egin nuen. Dena bukatu zenean, ibaira jaitsen nintzen zer gertatu zen ikertzera. Behera jaitsi nintzenean, kriston zubi natural bat egin zela ikusi nuen. Sartzera nindoanean urrezko kartel batean hauxe jartzen zuen: "sekretuen kobazuloa". Eta ikertzera sartu nintzen. Kobazulo ilun bat zen harribitxiz beteta. Bidea bukatu nuenean, zilarrezko ate bat aurkitu, eta irekitzen sailatu nintzen baina, ezin nuen. Pentsakor geratu nintzen eta idia bat otu zitzaidan. Sekkretuen kbazuloa zenez, sekretu bat kotatu behar nuen atea irekitzeko eta, honela egin nuen: Ea ba, ez ditut etxerako lanak egin. Eta bat-batean ateak ireki zirenean erraldoi izugarri bat agertu zen eta nik korrika ihes egin nuen. Atera nintzenean, ikertzen jarraitu nahi nuen, baina beldur handia neukan. Horregatik, Jesuseri deituko nion nirekin batera ikertzera joatejo. Jesusek baietz esan zuen eta Begoña ere apuntatu zen. Kobzulora iritsi ginenean, hantxe zegoen erraldoia, guri haserre begira. Hirurok batera sekretu pila bat kontatzen hasi ginen eta erraldoia lurrera erori zen lr jota. Bat barean, erraldoia desabertu egin zen eta urrezko giltza bat agertu zen ate baten ondoan. Atea ireki genuenean... hirurok zubiaren gainean esnatu ginen umez nguraturik. Konturatu ginen zubi naturala ez zegoela eta bat-batean ume guztiek korrika ihes egin zuten, oinen azpian dardarka bat sentitu zutelako. Jesus eta biok, behera jaitsi ginen gertatutakoa er zen jakinminez. Sartu ginenean, harrapaturik geratu ginen. Laguntza behar dugu. Iruzkizunetan sekretu sinpleak jarri, gu atera ahal izateko.

2 comentarios:

  1. beno zer esngo dizut ni zu oso idazle ona zara eta!...bina kontuz hitzak jaten dituzu edo beste tekla bati ematen diozu.

    ResponderEliminar
  2. Egia. Ordenagailuarekin zailagoa da idaztea baina denetarik ikasi behar da.

    ResponderEliminar